Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de antwoorden op vragen die veel gesteld worden door onze klanten. Je kunt dus het beste eerst kijken of het antwoord dat je zoekt hier tussen staat. Ben je op zoek naar een vraag over Bestellen, Betalen, Bezorgen of  Retourneren? Deze antwoorden vind je op de gespecialiseerde pagina’s. Als je vraag er alsnog niet tussen staat kan je ons altijd mailen en/of WhatsAppen, we helpen je graag verder!

Bestellen

Nee, je hoeft geen account te hebben om te bestellen. Bestellen en afrekenen ook als gast. Het hebben van een account maakt bestellen de volgende keer wel makkelijker en het aanmaken van een account duurt slechts 2 minuten.

We verzenden momenteel naar de volgende landen: Nederland en België.

Al onze prijzen zijn inclusief BTW. tenzij anders vermeld.

In Nederland en Belgie zijn bij House of Sups gratis bij een bestelling vanaf 49 euro. Bij bestellingen onder 49 euro rekenen we een vast laag verzendtarief van 4.95 euro.

Kortingscodes zijn makkelijk in te vullen bij je winkelwagen.

Account

In "mijn account" rechtsboven kun je eenvoudig je wachtwoord wijzigen.

Dan kun je een nieuw wachtwoord aanvragen. Bij mijn account kun je klikken op “wachtwoord vergeten”, en voor je het weet ben je weer ingelogd.

Levering

Uw bestelling wordt verstuurd met PostNL pakketservice en indien u voor 16:30u bestelt wordt het doorgaans dezelfde dag nog verzonden. Meestal ontvangt u uw pakket dan ook binnen 1-2 werkdagen na aankoop.

Zijn er voor jou geen grenzen en bestel je uit een ander land dan Nederland, België of Duitsland? Voor internationale bestellingen moet je rekening houden met een levertijd van 3 tot 5 werkdagen.

Zodra jouw pakketje verzonden is ontvang je van ons een track & trace link. Hiermee kun je je pakketje volgen.

Als je niet thuis bent dan zal PostNL eerst proberen om je bestelling bij de buren af te leveren. Lukt ook dit niet? Dan zal je bestelling worden achtergelaten bij een afhaalpunt waar het uiterlijk zeven dagen blijft liggen.

We doen zo goed mogelijk ons best om jouw pakketje compleet te versturen. Maar soms gebeurt het dat je pakket onderweg beschadigd is geraakt. Dit is natuurlijk erg vervelend en lossen we daarom zo snel mogelijk met je op.

Stuur ons via klantenservice@houseofsups.nl of via WhatsApp je ordernummer en duidelijke foto's van:

- de doos
- de inhoud
- de beschadiging

Dan kunnen wij het zo snel mogelijk voor jou oplossen!

Betaling

Bij House of Sups zijn er de volgende betaalmogelijkheden:

- iDEAL
- Mastercard
- Visa
- Paypal
- Bankcontact / MisterCash
- Factuur

Zie onze betaalpagina voor meer informatie.

Dat is geen probleem. Stuur dan een mail naar klantenservice@houseofsups.nl met vermelding van je ordernummer en factuurgegevens, en wij maken de factuur voor je op.

Retourneren

Retourneren doen wij niet moeilijk over. Binnen de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen na ontvangst kan je de koopovereenkomst herroepen en het ontvangen product retour sturen.

Het verdiend aanbeveling de retour voor verzending aan te melden zodat u een retourformulier ontvangt en we ervoor kunnen zorgen dat het retourproces zo soepel mogelijk verloopt.

Hiervoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@houseofsups.nl of via whatsapp of de chat. Vermeld hierbij natuurlijk ook uw ordernummer. Wanneer u heeft gemeld de producten te willen retourneren dienen deze binnen 14 dagen aantoonbaar retour verzonden te zijn naar House of Subs op ons retouradres.

Ons retouradres is:

House of Sups

t.a.v. Retouren

Schiedamse Vest 154

3011 BH Rotterdam

Voor producten waarbij hygiëne van belang is, zoals tabletten, capsules, poeders, dranken, crèmes en oliën, geldt dat deze producten om redenen van gezondheidsbescherming niet geretourneerd kunnen worden wanneer de verzegeling na levering is verbroken. Wanneer u producten bij gebruik heeft beschadigd, kunnen we dit in rekening brengen.

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

In geval van retour worden het aankoopbedrag en de eventuele verzendkosten vergoed, de retourzending is voor uw rekening.

Na ontvangst van mededeling to herroeping boeken wij het bedrag zo snel mogelijk naar u terug. Dit is uiterlijk binnen binnen 14 na ontvangst van uw verzoek tot herroeping. Wij kunnen u vragen bewijs van retourzending.

De terugboeking vindt plaats via hetzelfde betaalmiddel waarmee u betaald heeft.

Klachten: die lossen we op!

Klachten zijn nooit leuk, en willen we graag oplossen. Of de klacht nou over onze producten of dienstverlening gaat.

Je kan je klacht het beste per email indienen per email op klantenservice@houseofsups.nl. Neem de tijd om alle belangrijke details te vermelden zodat de gehele situatie duidelijk is.

We zullen zo snel mogelijk inhoudelijk op je klacht reageren, maar uiterlijk binnen 14 dagen.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).